/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Explorer lukker ned!
Fra : spimmer
Vist : 492 gange
500 point
Dato : 02-11-14 14:13

Hejsa.
Internet Explorer begyndte for en månedstid siden, at lukke ned efter mindre end ½ minut! Mega trælst! Men så kunne jeg da bare bruge Chrome. Pludselig i går sker det sammemed Chrome!
Hvad sker der?
Da jeg så tog den bærbare i brug, så sker det samme i Explorer.
Hvad skaljeg gøre?
mvh
Spimmer.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 510 point
Dato : 02-11-14 14:19

Hvilken version af styresystem og hvilken version af Explorer?

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 02-11-14 14:24

På den stationære kører jeg Win 7, og bruger Explorer 9.
spimmer.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-11-14 14:24

Det kunne jo være computersystemet trængte til en opdatering...

Kontrolpanel\System og sikkerhed\Windows Update

Prøv det!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-11-14 14:27

En anden mulighed er http://www.iobit.com/products.php det er simpelthen en gave - gratis gave endda...

Prøv det!

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-11-14 16:19

Jeg har også win 7 og har haft et par lignende problemer, måske beslægtet?

Jeg fik mail fra TDC om at min automatiske optankning af home trio var afbrudt,
på grund af ikke fungerende/spærret betalings kort.

Jeg har siden både tanket benzin og hævet penge på samme kort, og
så i dag, samme besked fra telmore, nu også ejet af TDC, ingen automatisk betaling.

Jeg forsøgte at genoprette automatiske optankning via TDC s mail, men det mislykkedes, så
i morgen besøger jeg TDC s afdeling i Sønderborg.

Falder mine problemer sammen spimmers??

Kommentar
Fra : spimmer

Dato : 03-11-14 12:29

Hej.
Løsningen var mere simpel. Jeg slettede Java og installerede den igen! Vupti - problemet er væk.
spimmer.

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 03-11-14 12:30

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-11-14 12:32

Tak for point

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-11-14 12:33

Så enkelt og ligetil kan det gøres...