/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Lyd....
Fra : sdam
Vist : 458 gange
200 point
Dato : 25-10-14 14:07

Jeg kan bare ikke finden lyden på computeren nogen steds!! Jeg har just afspillet musik fra TDC, og da jeg skulle i gang igen efter en lille pause, ville den ingenting omkring lyden...
Hva´pokker kan der være gået galt? Jeg synes jeg har været inde alle tænkelige steder vedr. lyd, men jag kan bare ikke få den i "tale" igen.......!!!!

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 210 point
Dato : 25-10-14 14:32

Har du prøvet at lave en systemgendannelse?

Det kan i visse tilfælde afhjælpe problemet.

En tur med denne driverbooster, kan også i mange tilfælde afhjælpe mange problemer...

Her er det mine egne erfaringer jeg trækker på - nogle vil sikkert sige noget andet.

http://www.iobit.com/driver-booster.php

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-10-14 19:23

kan du afspille musik fra din pc - ikke nettet? er der lyd på fks youtube

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-14 20:56

Hvad viser din højtaler nede ved uret.
Kan du se en højtaler.
Nede ved uret er der en lille pil klik på den og vælg indstillinger og find din højtaler og sæt den til at vises.

Ellers gå i start > tilbehør >og se om den er der.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-10-14 02:56

Eller START/ SØG = lyd, så kommer der masser af resultater

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-14 07:41

Du kan også prøve at slette Midlertidige Internet Filer og Cookies, samt rense din registreringsdatabese med f.eks. Ccleaner: https://www.piriform.com/ccleaner/download

Alternativt: Tjek liiiiige dine kabler, hvis du afspiller via lydkortet og externe højttalere, istedet for over interne højttalere.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 11-11-14 11:25

Tak for svaret marken84.