/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
flytning af hjemmeside fra webbyen
Fra : henningolesen
Vist : 303 gange
100 point
Dato : 24-10-14 18:54

hej
er der nogen her som har haft hjemmeside hos webbyen som lukker ned, er der nogen der kan hjælpe med at flytte??
mvh
henning

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-10-14 20:39

Hvad er det helt præcist du vil have hjælp med?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-10-14 20:48

Du har læst denne her, ikke også http://blog.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 25-10-14 08:13

Du henter alle dine filer hjem til din PC med filezilla. finder dig et nyt sted til disse filer, oploader dem der. Har du købt et navn til din side, flytter du din DNS til det nye sted-
Hilsen Steen

Kommentar
Fra : henningolesen

Dato : 26-10-14 14:04

hej,
tak for jeres indput, det med filezilla lyder godt , men det er måske alligevel for meget for mine evner.
er efterhånden en gammel gut på 81
hilsen
henning

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 26-10-14 16:18

Men skynd dig at få hentet dine filer. Så du har en kopi. få en til at hjælpe dig hvis du ikke er hug på det. Så kommer resten i næste ombæring. Hilsen Steen http://stoneplace.dk