/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
to spørgsmål
Fra : kivi
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 24-10-14 11:12

2 små spørgsmål , kan nero 9 installeres på en win 8,1 jeg har prøvet men den stopper midt i det, er der et lille backup batteri i en bærbar

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-14 11:36

1.Hvis den stopper - kan den sandsynligvis ikke installeres.
Men du kan hente dette gratis og gode brænderprogram.
https://cdburnerxp.se/en/download
Det fylder kun 5.5 MB og er hurtigt at hente

2. Ja der er og et lille batteri til backup af ur osv.
Det kan godt ligge gemt og være svært at udskifte.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-14 12:03

Ved ikke om Nero 9 kan installeres på Windows 8.1 men prøv at højreklikke på installationsfilen og klik på Fejlfinding i forbindelse med kompatibilitionsproblemer, så finder Windows en måde at installere programmet på, men du kunne også prøve det bedste brænderprogram Ashampoo som jeg har på min Windows 8.1: https://www.ashampoo.com/en/usd/pin/7110/burning-software/Ashampoo-Burning-Studio-FREE den er på dansk og helt gratis at bruge

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-14 20:53
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-10-14 21:00

Den tager jeg lige i mig igen, version 9.0 er også kompatibel.
Skal lige læse det HELE inden jeg svarer, sorry for the confusion

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 27-10-14 09:56

Tak for svaret EXTERMINATOR.