/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ringetone som en gammel telefon
Fra : ingelein
Vist : 820 gange
100 point
Dato : 23-10-14 21:26

Hej
Er der mon nogen, som kender navnet på den ringetone, som er irriterende høj og lyder som en gammeldags telefon?

Jeg hører dårligt - og især når Windows Phonen (Nokia) ligger i bunden af tasken.
Skal jo helst ligge på Windows Phone's ringetoner. Jeg kunne ikke finde den.
Ingelein

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 23-10-14 22:12

Her kan du finde en masse ringetoner

http://www.zedge.net/ringtones/0-1-1-old%20ring/?sug-search=0&searchphr=old+ring&searchcat=ringtones

Du har ikke nøde at registrere dig, du skal blot downloade filen til din computer og derefter lægge den ind på din telefon.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-10-14 22:25
Kommentar
Fra : bjmad33

Dato : 24-10-14 12:53

det nemmeste du kan gøre et at:
1. downloade app'en "Zedge" på din telefon. (den er gratis)
2. søge efter "old office phone", eller "office phone"
3. downloade ringetonen til din telefon, og så kommer den selv og spørg efter om du vil benytte den som standard ringetone
jeg håber dette hjælper dig. :)

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-14 22:56
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-11-14 15:10
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-11-14 19:58

Tak for alle svar!
Jeg kan bare ikke finde ud af det - endnu - Windows phone er noget for sig selv. Nogle ringetoner kræver at de installeres fra en PC med Win 7 - eller 8 - 8.1. Jeg har win XP indtil videre .Andre er kun til iphones. Så giv tid.
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-12-14 20:56

Nu har du jo lukket 1 spørgsmål

Jeg skrev i det og kom i tanke om at du nok ikke får besked om det,
så må jeg jo selv gi' besked
http://www.kandu.dk/Spg172329.aspx#1974957

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-12-14 23:15

@Klaudi - Jeg har endnu ikke fundet ud af at downloade og installere ringetonen til min Windows Phone. Jeg får alle mulige mærkelige beskeder om at installere både det ene og det andet. Men "promise" når julens selskabeligheder er overstået, får jeg sikkert tid til at læse alle brugsanvisninger. Jeg er klar over at jeg har mange åbne spørgsmål, så det skal du slet ikke bekymre dig om - medmindre du ikke har andet at bestille end at vente på julemanden?
God jul til dig -
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 26-12-14 19:46

Tak for svaret mig-selv.
Jeg er nødt til at læse brugsanvisningen til min windows phone grundig for at finde ud af at installere. Tak - tonen er som den jeg gerne vil ha' - Godt nytår
Ingelein