/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
der er også mere end sex i livet
Fra : rolandmix
Vist : 297 gange
25 point
Dato : 16-06-03 16:24

Hej jeg vil bare kort fortælle at der er mere i livet end bare sex. sex er dejligt !!! men hvorfor kæfte op om det hele tiden? det er privat liv!! jeg vil da ikke have at vide var dag at man skal dyrke sex fem gange om dagen fordi det er dejligt. hvad syntes i om det jeg har skrevet er det pjat eller hvad syntes i. jeg ved der er mere i livet end det så hvad vil i lave i stedet for???????

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 16-06-03 17:05

Dette er helt i orden! Men man bør snakke om sex med venner og andre for at få lidt inpiration. Man bør også undersøge internetsider bøger m.m. for at få stillinger. Ens partner skal også være en man kan snakke om det med. Sex er privat, dejligt men man bør tale om det med andre. ikke prale men tale om det.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-06-03 17:08

Yeps bajer....
Lad dog folk (stille og rogligt) få lov til at diskutere deres evt seksuelle hæmninger/låse, det ser jeg ikke noget galt i (sålænge det er placeret i kategorien "seksualitet" kan man jo undgå den, hvis det ikke har ens interesse)
Egen erfaring er jo udelukkende bedst, men et reelt spgsm. for en "newbe" KAN vel ikke skade?
(jeg gætter på at det var denne http://www.kandu.dk/dk/spg/17206 der startede dit spgsm?)
Laurenzio

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-06-03 21:12

Det er nemlig rigtigt. Det er ret privat.

Nu hører jeg f.eks til den type der godt kan 2 gange.

Jeg foretrækker bestemt den om foråret. Og det kommer jo ikke alle ved.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-06-03 23:17

nej..

Kommentar
Fra : rolandmix

Dato : 17-06-03 15:17

tak for jeres meninger det vil jeg bruge i frem tiden mvh rolandmix

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 04-07-03 22:56

Hej rolandmix.
Det er da helt klart at sex styrer en stor del af vores liv, det er hele grundlaget for artens eksistens, jeg tror, at det ligger i generne, men og jeg mener men, den lille forskel på dyr og menneske, ( jeg mener nu, at vi også er dyr, vi har bare fået en hjerne, at slås med, ok ok det var en sidebemærkning. ) er, at vi burde kunne styre vore handlinger. Et alternativ til hyppig sex, brug tiden, dagen, til at samle indtryk, nyd livet, udforsk svagheder, styrkeområder, kik på andre, hvorfor gør de sådan ?. Vær det lærende menneske.
VH solskind

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 02-08-03 17:54

sex er ik det vigtigste i et forhold,dr er par hvor deres daglig går skide godt,men deres sexliv er ik for godt,med de har det godt sammen og elsker hinanden

Kommentar
Fra : pedellen

Dato : 31-12-03 00:48

Hej Ram 2

Den var sgu go´ . Den skal huskes

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-12-03 00:59

>pedellen

Hej Pedel - Alting varer ikke evigt. Jeg regner med at gå i træningslejr først i det nye år, så jeg kan den op at stå - øhhhe konditionen sføli'

Man skal jo tilpasse sig det liv man lever

Men det er da pudsigt, at den klaphat til "rolandmix" med sine sure opstød om sex, ikke kan få sig taget sammen til at lukke sit bøvsespørgsmål.

Godt nytår

Ram