/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
gruppe kontakter- samsung
Fra : Højris
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 22-10-14 17:22

Hej Kandutter
Jeg har en samsung galaxy s3

Under telefon/kontakter går jeg ind i grupper opretter en gruppe, ok så langt så godt.
Under tilføj medlem er der så ikke noget, der gør det muligt for mig at komme videre.

Hvad er det der går, galt .

Højris

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 22-10-14 21:10

har du hentet den nye kies 3 ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-10-14 21:10

Jeg har noget af samme problem på min HTC, det jeg gør er at åbne Favoritter/ kontakter og derfra tilføjer personer, som så senere kan redigeres almindeligt ved at åbne dem andetsteds på tlf - noget af en omvej, men det er den eneste måde jeg kan gøre det på

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 22-10-14 22:05

Har du nogle kontakter på telefonen i forvejen?
I så fald, burde du kunne vælge nogle af dem. De skal måske være knyttet til en konto (gmail el.l.)

Mvh
CiViC

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 22-10-14 22:46

De behøves ikke være tilknyttet mail, de skal bare stå i telefonen på den ene eller anden måde, så kan man lægge dem til en gruppe.
Problemet er bare, at man ikke kan gøre det direkte - hvilket ikke giver mening, når Ikonet er tilstede samt der står tydeligt tilføj person osv, men det kan man bare ikke (jeg kan ikke).

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 22-10-14 23:22

Når jeg går under "Grupper", vælger en og trykker på "Tilføj" får jeg vist alle mine kontakter og kan vælge en eller flere og derved tilføje til gruppen jeg valgte (Samsung S3 Mini)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-10-14 04:52

Citat
Når jeg går under "Grupper", vælger en og trykker på "Tilføj" får jeg vist alle mine kontakter og kan vælge en eller flere og derved tilføje til gruppen jeg valgte (Samsung S3 Mini)

Gør jeg også der må være sket noget siden sidst jeg prøvede = dog er alle spam-mails fulgt med så der skal ryddes grundigt op

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 24-10-14 20:42

Tak for svaret mig-selv.
Rent faktisk har telefonen en software fejl.
Hvor vi skal rette henvendelse ved jeg ikke. Endnu Men jeg vil arbejde på sagen.

Højris

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-14 23:03

Citat
Rent faktisk har telefonen en software fejl.

Mener også at have hørt det, lige nu henter jeg Androids seneste opdatering - måske det kan hjælpe.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-14 23:42

Opdatering hjalp på min, nu kan jeg lidt mere i kontakter end før, men ved ikke om det vil hjælpe dig.
Jeg skal stadig ind i kontakter/telefonbog for at tilføje personer til en gruppe - går jeg ind i grupper for at tilføje, får jeg kun kontakter der ligger på min mail adresse.