/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
sikkerthjem
Fra : amc
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 22-10-14 10:37

Hej
Jeg har et sikkerthjem alarm system som skal have nyt simkort. (200,- oer år)
Jeg har også et Telenor datakort som er gratis.
Er der nogen der ved om det kan bruges et skal jo kunne sende sms.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-10-14 11:02

Jeg er overbevist om at du kan få det at vide hvis du kontakter Telenor...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 22-10-14 11:23

Køb et taletidskort, de er gyldige i 1 år og koster ikke mere end 29.-

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-14 11:24

Sikkert Hjem systemet er ligeglad med hvilket simkort/taletidskort der sidder i.

Benytter du det kort som sad i da du startede kan alarmen kun sende sms.
Et hvilket som helst talekort kan benyttes når pinkoden er koblet fra.
Dog er det vist ikke alle selskaber som accepterer såkaldte kortkal til styring af alarmen.

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 22-10-14 11:24

Tak for svaret mig-selv.
Ok Det prøver jeg.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-10-14 11:53

Citat
Køb et taletidskort,

Der skulle måske have stået - en start pakke, da den indeholder kort og tlf nummer og lidt taletid som kan fyldes op efter behov.
Selv bruger jeg Telia Talk som kan købes i næsten enhver forretning.
http://telia.dk/mobil/abonnement/talk