/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
TomTom
Fra : sonjor
Vist : 583 gange
300 point
Dato : 21-10-14 09:56

Hej, jeg ved ikke om kandu dækker dette område, men jeg prøver: Jeg har en tomtom gps (Go live 825). Jeg har fået ny mail (den gl. blev hacket) og nu kan jeg ikke finde nogen steder på Tomtom.com hvor jeg kan rette mailadressen. Jeg har kortopdateringer til gode (gratis), og dem vil jeg nødig gå glip af. Jeg regner med, at jeg skal betale igen, hvis jeg oprette en ny konto, hvilket jeg ikke er interesseret i. Kan nogen vise mig hvor, jeg kan rette adressen?
Hilsen sonjor

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 300 point
Dato : 21-10-14 11:15

Du sender vel blot en mail til http://www.tomtom.com/en_gb/services/tomtom-home/ og forklarer dem problemet...

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 21-10-14 11:33

Tak for svaret marken84. Ja tak det kan jeg prøve.