/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Skabeloner
Fra : susss
Vist : 586 gange
100 point
Dato : 20-10-14 19:46

Er der nogen som kender en hjemmeside hvor man godt må tage deres plugins skabeloner motiver osv til at sætte ind på sin egen hjemmeside...altså værktøjer til at forme sin egen hjemmeside med..ved ikke helt hvad det hedder..så lidt svært at forklare..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-14 19:56

Alt hvad der er på en hjemmeside er der ophavsret på.
Tilgængelige værktøjer må du bruge til at lave dine egne sider.
En hjemmeside som er bygget til, at lave en færdig side med en skabelon, må man ikke snuppe skabelonen til at lave sin egen side.
Det kan ses i " vis kildetekst" om du har lånt en skabelon.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-10-14 20:44

Her er der en masse gratis skabeloner
http://www.freewebsitetemplates.com/

og en del mere http://goo.gl/WWGIPN

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-14 22:23
Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 22-10-14 08:12

Tak for svaret katekismus.Takker for hjælpen...håber at det kan lade sig gøre at hente dem ind ..