/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Action cam (2)
Fra : mig-selv
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 16-10-14 17:59

Fandt grunden til at mit kamera ikke lød godt, batteriet lå og havde løsnet sig, og er nu hoppet af lodningen.

Nu vil jeg så bare vide om den sorte ledning skal loddes på den ´store´ klat tin i firkanten?
Har ikke lige et microskop og kan se rester af den gamle tråd/ ledning.

http://www.billedeupload.dk/images/8EyCl.jpg
http://www.billedeupload.dk/images/MPN1T.jpg
http://www.billedeupload.dk/images/2Yvq.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-14 18:01

NB; syntes det er nogle værre ´klat-lodninger´ der er på printet.

Kommentar
Fra : blunderbuss

Dato : 16-10-14 18:07

Jeg ville nok ikke have skildt det ad, men gået ned hvor jeg havde købt det og fået dem til at rep. det. når du selv har rodet med det bortfalder garantien, men jeg har da selv lavet den fejl nogle gange,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-14 18:20

Det kunne man godt tro den skulle, meeen det ser ud som om at printbanen går direkte over til den røde, og er det tilfældet skal den jo ikke sidde der!

Så frem med lup og nærstuder printet!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 16-10-14 18:28

Har lige prøvet at zoome ind på billede, der er vist ikke forbindelse til rød, så den skal garanteret sidde på 'klatten' til venstre!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-10-14 18:38

Der er sikkert ´garanti´ på det, da det er nyt, men at sende det tilbage, koster mere end jeg gav for dét.
KLATTEN? altså bare måden det er ? smidt ned med lidt ´lim´ og selv-klister tapet, så kan det egenligt undre mig at det har holdt et par timer.
Men jeg orker ikke lige at skulle lodde det i dag, da jeg ikke kan slukke for kameraet - det kører videre på det andet batteri - og da jeg har fået et par % inden dørs - så det kommer i køen over mulige og umulige opgaver der skal klares inden vinteren står for døren osv.
Men takker for tiltale indtil videre...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-10-14 09:58

Jeg holder en 5'er på at den sorte skal til den anden grimme loddeklat.
Der er jo ikke andre steder, med så stor en loddeklat.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-10-14 17:45

Fik det loddet - på den store klat, og så virker det igen, BORTSET fra at nu er det ude af fokus, nå men så skal der leges med det.
Og lyden er ikke blevet bedre.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 18-10-14 17:45

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-14 19:15

velbekomme, hvo'n dælen er det kommet ud af focus?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-10-14 19:44

Mig der legede lidt med linsen, men man kan jo bare holde ´nallerne´ fra det (legetøj der skal undersøges), men nemt nok at justere ind igen, bare det sker ved dagslys så jeg kan se hvad der filmes.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-14 20:00

ok, du har selv lavet det i udu'