/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win 7 problem
Fra : Ammitz
Vist : 701 gange
300 point
Dato : 16-10-14 17:07

Jeg har pludselig fået denne fejl:
Error: (Failed to load branding configuration)
Er der nogen der ved hvad det betyder, og hvordan man sletter denne fejl?
Jeg har prøvet at systemgendanne, - men det kan ikke lykkes, - og hvorfor mon nu det?
Hænger det sammen med fejlen?
Ammitz

Accepteret svar
Fra : hardy

Modtaget 310 point
Dato : 16-10-14 17:17

hej
prøv at søg på nettet " Failed to load branding configuration " så dukker der flere muligheder op .
mvh. hardy

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-14 17:28

Det er noget skidt du har fået...

Prøv med AdwCleaner

Hent adwcleaner(gratis), den skal ikke installeres!

AdwCleaner værktøjet vil scanne din PC for diverse Toolbar's og andre uønskede filer, browser udvidelser og registrerings nøgler, som kan være installeret på din PC uden din viden.

1. Du kan hente AdwCleaner her.
Download skulle gå igang efter 5-10 sekunder, hvis ikke så klik på:
"If the download process does not begin automatically, please click here."
og ikke noget andet!
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/

2. Luk ALLE programmer før du starter AdwCleaner, dobbelt-klik nu på AdwCleaner ikonet.
Hvis Windows spørger dig om du vil køre AdwCleaner, så klikker du selvfølgelig Ja/Kør.

3. Når AdwCleaner programmet åbner klikker du på "Scan" knappen oppe i venstre hjørne.
AdwCleaner starter nu med at undersøge din PC for uønskede filer der kan være installeret på din PC.

4. For at fjerne fundne Toolbar's og andre uønskede filer der blev fundet under søgning, klik på "Clean" knappen.

5. AdwCleaner vil nu bede dig om at gemme alle åbne filer eller data fra åbne programmer da PC skal Genstartes. Gør det og klik på OK knappen.
AdwCleaner vil nu slette det fundne adware fra din PC.
Når det er gjort vises der en besked der forklarer hvad PUPs (Potentielt Uønskede Programmer) og Adware er.
Læs denne information og klik så OK.

Du vil så få vist endnu en besked om at AdwCleaner behøver at genstarte din PC.
Klik på OK knappen for at give tilladelse til at AdwCleaner genstarter din PC.

Du kan os prøve med Malwarebytes Antimalware som du kan hente her
https://www.malwarebytes.org/mwb-download/

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-10-14 18:05

Hej Tak begge to
Jeg er nødt til at gå nu, - men prøver lidt af det i morgen når jeg kommer igen...
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 17-10-14 13:56

Tak for svaret hardy.
Fandt hurtigt at det kunne være PC-slow fighter.
Den fjernede jeg og problemet var løst.
Ammitz