/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Driver til MyGear Film Strip Scanner
Fra : petermikael
Vist : 4751 gange
20 point
Dato : 14-10-14 14:15

Hejsa,
jeg har, for nogle år siden, købt en scanner til at scanne negativer og dias ind på min pc.
Desværre har jeg forlagt CD'en med driver.
Findes der en venlig sjæl, der kan være behjælpelig med CD'en eller installationsfilerne?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-10-14 14:17

Kan du ikke downloade det fra producentens hjemmeside?

Kommentar
Fra : petermikael

Dato : 14-10-14 16:41

Der er vist ikke meget seriøsitet bag hjemmesiden www.unisupport.net.
Kan ikke komme ind og finde driver og installationsfiler, viser blot andre små programmer, så vidt jeg kan se.

Kan heller ikke ringe på support nummeret.