/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Deaktivering af videresendelse
Fra : ilgp
Vist : 412 gange
200 point
Dato : 12-10-14 16:07

Hej. Jeg har en Yahoo mail som jeg på et tidspunkt satte til at videresende. Denne funktion vil jeg gerne have deaktiveret. Jeg har været inde under Yahoo mailen under indstilliger, men kan ikke finde nogen steder hvor dette gøres. Jeg skal vel kun deaktivere fra afsendermailen , ikke også fra modtagermailen, eller hvordan? Håber der er en som kan og vil hjælpe mig med dette. Fortsat god søndag.

Mvh ilgp

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 12-10-14 16:29

Under punkt 4 må du kunne slå det fra, slet adresse og vælg no forward i feltet under adresse!
http://www.wikihow.com/Forward-Yahoo-Mail-to-Gmail

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-14 16:32

Eller denne måske

Disable forwarding
1.Mouse over the Settings menu icon | select Settings.
2.Click Accounts in the left pane.
3.Click Edit beside "Yahoo Account."
4.Select POP.
5.Click Save.

Kilde: https://help.yahoo.com/kb/mail/SLN3525.html

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 12-10-14 18:53

Mange tak for hjælpen Klaudi. Jeg har sat point op til 200 i håb om at det var dig der hjalp, for jeg ville have sat det op til 200 sidst fordi jeg var lidt længe om at få svaret, men det lykkedes ikke. Vh ilgp

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-10-14 19:28

velbekomme