/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Tipsbladet.dk
Fra : return
Vist : 479 gange
300 point
Dato : 29-09-14 22:14

Hej kan se at Tipsbladet.dk har fået nyt udseende så nu leder jeg efter hvor man kan se f.eks de fodbold kampe der er i dag og statistik for enbyrdes opgør -,før kunne man trykke på livescore fanebladet ,når man ville se statistikken for de seneste indbyrdes opgør. Nogen der ved hvor man finder den . Det er selve indbyrdes statistikken jeg leder efter nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-09-14 22:26

På menu venstre hjørne

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-09-14 22:28
Kommentar
Fra : return

Dato : 30-09-14 07:07

Hej igen ja selve menuen hvor man finder livescore kan jeg godt finde problemet er så at nåetr man trykker på live score så kunne man i højre side ud for de kampe der kom frem trykke på mener det hed indbyrdes kamp statistik så man f.eks kunne se hvor mange kampe de havde vundet tabt spillet uafgjort med hinanden så det er altså ikke livescore jeg leder efter men derimod hvor man kan se indbyrdes statistik

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 300 point
Dato : 30-09-14 08:26

Ok, -
uoverskuelig side med alt for megen tekst!

Der spørges:

Hvorfor kan jeg ikke ta siden med stillinger og resultater
for 9 timer siden
http://www.tipsbladet.dk/contact

Så vi er flere, der ikke kan finde det

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-09-14 08:37

Tror vi skal ind på http://www.danskfodbold.com

Kommentar
Fra : return

Dato : 13-10-14 10:18

Hej igen har nu selv fundet det. Bare et andet sted som er http://www.betxpert.com/livescore/fodbold#h:-)

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 13-12-14 09:07

Tak for svaret katekismus.