/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Nergerpik
Fra : sekstenaarig
Vist : 1552 gange
100 point
Dato : 16-06-03 10:31

Hvorfor her negre en større pik end hvide???
mvh

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-06-03 10:35

Fordi der er længere mellem kvinderne.

Ram

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 16-06-03 11:19

og negerkonernes kusser er større

Kommentar
Fra : Fnys

Dato : 16-06-03 11:21

og da røvene er større ville de slet ikke kunne pule bagfra hvis den ikke var så lang

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-06-03 11:25

Det kan også være medvirkende faktor, at de går og hiver i den hele tiden.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 16-06-03 11:40

De blev skabt med kønshår på hovedet, så et eller andet sted skulle Gud jo gøre det godt igen *GGGGGG*

Kommentar
Fra : bianca

Dato : 16-06-03 11:42

Hejsa alle sammen!

Her en en bruger der stiller et spørsmål i denne gruppe fordi han mangler svar på det.
Og hvad sker der?? I sidder sgu bare og tager gas på det, helt ærligt hvad fan... er det for noget?? Tag dog lige og bliv seriøse og svar manden, hvis i kender noget til det! Eller så hold jeres vittigheder for jer selv og tag spørmålet seriøs.

Mvh
Bianca

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 16-06-03 14:15

åååårrrh luk da røven bianca
Tror du han er ved at skrive en opgave om det eller hvad?
Jesus.. Du må da have et seriøst kedeligt liv

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-06-03 14:39

BøvseBianca.
Hvad havde du forestillet dig.

En 12 sider lang afhandling hvor DNA, kromosomer, genetik, evolutionen, Vor Herre, Allah, og alle de andre nøje blev gennemgået, for at ende med en konklussion der siger, at det ved vi ikke alligevel.

Den med kønsbehåringen på hovedet var dælme god. Den skal jeg fortælle til mine negervenner

Ram

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 100 point
Dato : 16-06-03 16:02

og så lige for iøvigt.....Negere har ikke sørre pikke end os andre, det er ligeså "random" som hos os hvide. Nogle har, andre må drømme......uanset nationalitet.
Laurenzio

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-06-03 16:05

Jeg tænkte nok, at det bare var bluf.

Ram

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 16-06-03 16:48

Tro bianca keder sig!!..

(ENIG med LAURENZIO)

RAM2:>> Hvis du skal fortælle den korrect, så skal du sige følgende:

Hvorfor er alle negre SÅ sure på Gud??

Ville DU ikke være sur, hvis DU var født med kønshår på hovedet??!!?? *G*

MVH
JJ

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-06-03 17:09

Hej, bianca...
Der er altså også børn på nettet, det kan vi ikke forhindre, især da nogle af dem lyver sig ældre end de er (sekstenårig! ) Vi andre må bare prøve at bære over... Heldigvis er der flest voksne på kandu endnu.. Men nok ikke liiiiige i denne tråd...

Kommentar
Fra : CarstenBoLaursen

Dato : 17-06-03 07:53

Altså tilbage til starten - Hvorfor har en NEGER EN STØRRE en hvide.

Nøjagtig af samme grund som Hvorfor Kameler og dromedarer har forskel i antallet af Pukler.

Man sluger jo ikke en DROMEDAR - _ Det er kameler der ryges og det er kameler de sluges.

Og så er negerkvinder lige som høns - stor røv og lille hoved.
Derfor -

Kommentar
Fra : teqwhrvl

Dato : 18-06-03 09:26

Jeg kan læse, at der er nogen der har få brikker at flytte rundt med. Utrolig at man lader sig provokere på en debat side.

Ram2 en god første gangs besvarelse, spørgsmålet burde herefter have været lukket.

Hilsen
Henrik

Godkendelse af svar
Fra : sekstenaarig

Dato : 18-06-03 16:07

Tak for svaret laurenzio.
Du er måske en drømmer, eller hvor lang er din??

Kommentar
Fra : blicher1

Dato : 15-07-03 13:23

der findes nogle øvelser der hedder JELQ, det er nogle øvelser der bliver lavet i nogle stammer i afrika. der er det ikke umuligt at unge mænd kommer ud af puperteten med en penis på 30 cm. det er øvelser der strækker og gør både penis længere og tykkere... der findes mange sites på nettet om denne slags øvelser.

Kommentar
Fra : Mondril

Dato : 24-08-03 16:49

Er der nogen der kender sider med denne øvelse??