/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Google G-mail Kategorier???
Fra : Brassovitski
Vist : 478 gange
100 point
Dato : 26-09-14 19:25

Hejsan
Er der nogen der kan forklare det der underlige noget der i g-mail, kaldes kategorier?
Jeg har observeret at der sommetider lander nogen E-mails i gruppen kategorier, uden at være synlige i indbakken, det er da noget biks, så skal man jo tjekke E-mails i 2 mapper. Sommetider findes den samme E-mail både i indbakken og i gruppen Kategorier. Kan man ikke bare slå kategorier fra, så alt landet i indbakken, eller i den mappe man har sat et filter op til?
Hvis ikke kategorier kan slås fra, kan man så lave et filter der flytter dem til indbakken, uden at de bliver liggende i kategorier?
Jeg må indrømme, at jeg er noget forvirret over den skide kategorisering der sker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-14 19:47

Hvis det er den nye wep-mail google du bruger saakan du sloejfe de nye ekstra faner.

Er det maaske en elektronisk vaegt som sender til dig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-09-14 20:03

Du kan slå Kategorier fra i Indstillinger,
klik på tandhjul oppe til højre,
rul ned til Indstillinger og klik på det punkt,
klik så på fanen Etiketter

Her kan du tilpasse visningen af kategorier og helt skjule den!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-14 21:16

Øh jeg læste det også som kalorier i farten....................sorry

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-09-14 11:05

Citat
Du kan slå Kategorier fra i Indstillinger,
klik på tandhjul oppe til højre,
rul ned til Indstillinger og klik på det punkt,
klik så på fanen Etiketter

Selv om etiketten kategorier står til skjul i ndstillinger, vises den alligevel i venstremenuen, når man klikker på 'Mere'

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-09-14 11:17

Hvis du har valgt at skjule Kategorier så vises mail da i Indbakken, det gør de da hos mig!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-10-14 21:21

Citat
Selv om etiketten kategorier står til skjul i ndstillinger, vises den alligevel i venstremenuen, når man klikker på 'Mere'

Så lad være med at klikke på Mere!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-14 12:31

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-10-14 13:15

Det skal åbenbart virke på den lidt underlige måde. Jeg synes bare det er lidt tosset at slettede e-mail stadig ligger under etiketten "kategorier"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-14 13:35

Og du har vel fjernet markeringer i Indbakke indstillinger?

Tandhjul > Indstillinger, fanen Indbakke, markering i Primære og fjern markering i de andre...
   Sociale
   Promoveringer
   Opdateringer
   Fora

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-10-14 15:48

Yes!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 14-10-14 17:27

Hvis du nu markere en af de mail der er i kategorier og klikker på etiketter,
så kan du fjerne den etikette der gør at den havner i kategorier!

Utroligt at man gider at blive ved!!!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-10-14 18:04

Som et ser ud tror jeg bare at Kategorier er en anden måde at sortere alle E-Mails på. Det der snød mig var at når jeg har slettet mails, og slettet dem i papirkurven, skal der opdateres før de forsvinder fra etiketten kategorier, så rumidelbart er opgaven løst.

Godkendelse af svar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-10-14 18:06

Tak for svaret Klaudi. Du får pointene fordi du 'GIDER*.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-10-14 18:12

velbekomme, det var fan'me fedtet, 2 ** efter alt det arbejde man har gjort, ja jeg kommer til at tænke på ordet 'fedterøv'