/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
flytte billed
Fra : jensviggo
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 20-09-14 18:14

Har kopieret et billed fra facebook, som nu ligger på mit skrivebord. Hvordan får jeg det på min iphone.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-09-14 18:54

Sætter tlf til din PC og vælger overfør til tlf/ andet drev = hvis du har ekstra kort i din tlf

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-09-14 05:55

Måske du kan uddybe det lidt mere præcist, da det ikke er lykkes endnu.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-09-14 12:58

Når tilkopler min HTC til pc via usb kabel til opladning, får jeg muligheden for at bruge tlf som et ekstra drev og kan så flytte billeder og filer som det passer mig.
Ellers kan du uploade billedet til en af de konto´er/udbydere du har tilknyttet din iphone - sev bruger jeg dropboks og google.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 22-09-14 13:00

NB, du kan vel også sende en mail til din Iphone med billedet vedhæftet - hvis alt andet ikke virker.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-09-14 17:15

Citat
Måske du kan uddybe det lidt mere præcist, da det ikke er lykkes endnu.

Det hjælper da vist heller ikke, du kan jo ikke engang overkomme at komme med respons på
Telmore spørgsmålet, er det for at du er fatsvag eller er det bare fordi det er mig der har svaret
(gætter på det sidste)?

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 28-09-14 06:19

Tak for svaret mig-selv.