/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
cd til dvd
Fra : hightowernr1
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 20-09-14 09:25

Jeg har en gammel cd liggende med videoklip og billeder. Hvordan brænder jeg dem over på en dvd. Altså kan man ikke lave en direkte copy fra cd til dvd?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 20-09-14 10:21

Det kan du godt, nemmest hvis du har 2 drev i PC,
men ellers opret en mappe på f.eks. skrivbord og
kopier indhold fra cd til den og så brænd disse filer til dvd!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 20-09-14 10:56

Jeg tror måske at spørger vil lave en dvd-Film
Så går det ikke at du laver en direkte kopi, så bliver resultatet det samme som din cd.

Hvis det er fordi du vil lave det om til en dvdfilm så skal du lige igennem f.eks moviemaker.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-14 11:12

Nåe ja, det var jo en mulighed, men der blev jo spurgt om direkte kopi fra cd til dvd!

Vil du lave en DVD med menu og alt det fine, så er DVD Styler (GRATIS) et godt bud.
http://www.dvdstyler.org/en/

En portable udgave er her
http://portableapps.com/apps/music_video/dvdstyler_portable

Godkendelse af svar
Fra : hightowernr1

Dato : 20-09-14 11:35

Tak for svaret Klaudi. Det var nemlig en direkte kopi jeg skulle lave. Så det var egentlig nemt nok.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-09-14 12:31

velbekomme