/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Fup firma
Fra : Shiva73
Vist : 1259 gange
20 point
Dato : 18-09-14 20:32

Hej alle,
Jeg var på facebook hvorpå der kom en annonce op med nogle slankepille, jeg var på deres side og kiggede, begyndte at udfylde deres side med info, men ændrede mening og lukkede deres side ned for at bestille skulle man trykke JEG BESTILLER den knap rørte jeg IKKE,
Der går så 2 dage uden jeg høre noget, men lige pludselig kommer der en mail:
Kære kunde,

Takk for din interesse i vores produkter.
På grund af at vi ikke kunne kontakta dig via telefon for at bekræfte ordren, vil vi gerne meddele dig, at vi i morgen sender pakken til jer med vores kosttilskud.

Pakken vil blive sendt til dig inden tre til fem arbejdsdager.

Vi kan også tilbyde dig extra 2 måneders kur for 799 kr anbefalet for 9-15 kg vægttab 100% garanti hvis du ikke er tilfreds får du inden for 14 dage pengene retur

Eller extra 4 måneder for 1199 inklusiv 1 måned gratis anbefalet for 16-24 kg vægttab 100% garanti hvis du ikke er
tilfreds får du inden for 14 dage pengene retur

Vi ønsker dig en vellykket behandling!

Med venlig hilsen
Mia Olsson

Jeg skriver følgende mail til dem:

Hej med jer,

Det kan jeg ikke forstå er tilfældet, jeg har været inde og kigge men bestilte bestemt ikke jeres produkt....så lad endelig vær med at sende noget..på forhånd tak

Sendt fra min HTC-telefon

Men de bliver ved med at skrive.....hvad gør man ved dem ???

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-09-14 21:08

Nægt at modtage deres forsendelser.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-09-14 22:47

Intet!

Aflever pakken på posthuset eller nægt at modtage den og glem så i øvrigt alt om det firma ligegyldigt hvad de skriver...

Kontakt dem ikke yderligere.

Hvad er firmaets navn i øvrigt?

Kommentar
Fra : Shiva73

Dato : 19-09-14 13:55

Deres mail info er : Active Food Supplements
hjemmesiden er : http://tilbudcenter.com mener den lige poppede op på facebook

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-09-14 15:14

Citat
XI. Afsluttende bestemmelser
1. Tvister skal først afgøres ved forhandling, med den hensigt at en mindelig løsning.

2. I tilfælde af manglende nå frem til en mindelig aftale, retten gælder for eventuelle tvister, der udspringer af brugen af ??hjemmesiden, de Produkter, der er beskrevet på hjemmesiden, køb af produkter fra Sælger eller fortolkningen af ??disse Vilkår for anvendelse, er den domstol gælder for sædet for sagsøgte.

3. Administratoren af ??denne hjemmeside forbeholder sig ret til at ændre indholdet i disse Vilkår for brug ved at offentliggøre de nye vilkår på hjemmesiden. Ændringerne vil være synlig for personer, der indsender ordrer online, og vil gælde for ordrer, der er blevet placeret efter deres indførelse.

Tag du det blot stille og roligt og se om der kommer noget - hvis der gør, send det retur til afsender uden at åbne.

Så er den ikke længere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-09-14 16:12

Har du betalt med kort, skal du kontakte banken - ellers har du altid din RETUR ret med penge tilbage garanti = hvis siden du købte på var Dansk

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-09-14 16:14

Med det sprog, der referes til, er den næppe dansk.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-09-14 16:19
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-09-14 17:12

Uddrag af reglerne for handel med "firmaet"

Citat
VI. Ændring af ordrer
1. I tilfælde af at bestille et produkt, hvis pris er blevet vist forkert på grund af en fejl på den del af hjemmesiden vedligeholdelse team eller en serverfejl, vil brugeren blive informeret om dette faktum, og ordren vil blive annulleret.

2. Brugeren kan ændre eller annullere hele ordren senest 2 timer efter ordren er blevet bekræftet. For at gøre dette, skal du kontakte sælger via e-mail. Anden måde, medmindre brugeren trækker sig tilbage fra aftalen i overensstemmelse med afsnit VII nedenfor, kan de nødt til at bære den emballage og forsendelsesomkostninger er anført i henholdsvis afsnit V, afsnit 10 ovenfor, plus portoen for at returnere produktet til sælgeren, der er angivet i punkt V afsnit 10 ovenfor.

VII. Tilbagetrækning fra aftalen
1. Da aftalen salg mellem brugeren og sælgeren indgås på afstand, kan brugeren altid opsige aftalen uden angivelse af nogen grund inden for 14 dage efter datoen for Ordrebekræftelse.

2. skal altid forud Tilbagetrækningen telefonisk kontakt og en skriftlig udtalelse ved hjælp af skabelonen nedenfor, eller knyttet til det leverede produkt til brugeren, der indeholder nummeret på den bankkonto den bruger, der har betalt for produktet. Både telefonisk kontakt og fremsendelse af erklæringen skal finde sted inden for 14-dages periode er angivet i punkt VII afsnit 1 ovenfor.

3. I tilfælde af tilbagetrædelse fra aftalen, skal brugeren straks og senest 30 dage fra datoen for tilbagetrækning, returnere produkterne modtages til adressen af ??sælger. Produkterne må ikke være forsynet med spor af brug og skal stadig færdigpakket. Brugeren er ansvarlig for skader på produktet som følge af grov uagtsomhed. Sælger er forpligtet til at tilbagebetale brugeren med det fulde beløb betales af brugeren.

4. I en situation, hvor brugeren ikke afhenter de bestilte varer, som de har betalt, kan sælger kontakte brugeren med henblik på at sende pakken. Hvis der observeres fortrydelsesfristen er angivet i punkt VII punkt 1, kan brugeren udøve sin ret til at opsige aftalen fastsatte betingelser heri.

5. Sælger forbeholder sig ret til at opsige aftalen i mangel af produkter på lager, som fandt sted i løbet af bekendtgørelse opfyldelse, hvoraf Brugeren vil blive underrettet, og de vil ikke være forpligtet til at betale eventuelle udgifter.

Da du jo ikke har betalt noget, skal du blot tage det helt stille og roligt, de gider jo ikke forfølge dig for et par håndører forsendelsen løber op i.
Muligt at de prøver at skræmme dig med inkasso og lignende, men det får de jo ikke noget ud af alligevel.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-09-14 17:20

Det eneste du har fået indtil nu er vel en mail med beskeden:

Citat
Bestillingen er modtaget

Tak fordi du har bestilt produktet Weight Loss

Produktet vil blive sendt med Postvæsnet som A-post.

Det bør nå frem til dig i løbet af 3 hverdage.

Nu afventer du så om "Postvæsnet" som jo nok skulle være postvæsenet kommer med din pakke som du nægter at modtage.

Sådanne firmaer skal blot have deres skidt retur omgående.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-09-14 17:24

Det er da en gang forfærdelig Google oversættelse.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-09-14 17:33

Ja, det er nogle bæster, men nu kan de jo prøve at arbejde lidt med min ordre

Så kan de lære det kan de:

Velkommen, Rasmus Klump Pandekage

Tak, fordi du har afgivet en ordre på vores hjemmeside

Ordredetaljer samt faktura kan du til enhver tid se på vores hjemmeside:
http://180next.com/pgn/?i=s_8849d78452a73a48dce7b33f22696782&l=dk
Din valgte betalingsmetode er: Forsendelse pr. efterkrav

Vores konsulent vil snart ringe til dig, for at bekræfte detaljer af din ordre.
Med venlig hilsen,
Vores team Active Food Supplements

Telefonnummeret de vil ringe til eksisterer selvfølgelig ikke

Kommentar
Fra : Shiva73

Dato : 26-09-14 11:45

ja så kom pakken som ligger klar på posthuset......det er utroligt.

De er fulde af shit...de havde ikke sendt noget da jeg meldte at jeg ikke havde bestilt noget på deres side...

Men nu kan pakke bare ligge til den bliver sendt tilbage

Men skide træls....

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-09-14 11:55

Men skide træls....

Tja, sådan er det jo med de svindlere, nogle gange må de jo smage deres egen medicin...