/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Slette password
Fra : TEAS
Vist : 322 gange
500 point
Dato : 16-09-14 10:26

Der er et program på min PC der sletter mine Pasword op til to gange i døgnet.
Jeg har super Anti spyware,Wise Care365, Advanced System care 7.Ccleaner og Microsoft antivirus.
Jeg mener det er et af de progammerder der sletter dem.Eller måske en Mailware?
mvh
Teas

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 16-09-14 13:00

Du er sikret så du ikke selv kan komme til at bruge den Hej hej hilsen Steen

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 16-09-14 17:22

Hej Sten

Jeg har ikke rørt ved nogen indstillinger og jeg kører W8.Men der kom de opdateringer
fra Microsoft og det er efter dem det gik galt.
mvh
Teas.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-09-14 17:54

Prøv at gå i din browser/ funktioner/internetindstillinger/indhold/autofuldførelse/indstillinger

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-14 19:13

Har du hakket fra her.
[V] Tilbyd at gemme dine adgangskoder på nettet. Administrer adgangskoder

Hvilken browser bruger du.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 16-09-14 19:41

Den sidste nye Internet Explorer.
Og på den er der ikke tibud om at gemme adgangkoder på nettet.
Som sagt virkede det fint med at den gemte kodeordene og de stod på siderne
når jeg åbnede dem.Men de forsvandt med de sidste opdateringer fra Microsoft.De står
kun der kun ca 8-16 timer.
Før blev de stående lige til jeg rensede pcen.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-09-14 21:02

Klik på tandhjulet oppe til højre
Vælg internet indstillinger
Fanen generelt
Lidt nede i det vindue - har du kigget her

[ V ] Slet browserdata ved afslutning
Så forsvinder dine adgangskoder.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 17-09-14 07:26

Der har aldrig været sat (v) i slet browserdata ved af afslutning.
Så det er ikke der det er galt.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-09-14 07:43

Tja - så er det nok en af de programmer, som du starter med at nævne.
Prøv at gennemgå indstillingerne i programmerne.
Er dato og klokkeslæt OK
Er computer sproget som det plejer at være.
(Ved opdatering til win 8,1 kan den tabe noget af sprog pakken)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-09-14 12:50

browser/ funktioner/internetindstillinger/beskyttelse.../indstillinger/ avanceret = tillad Cookies.

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 21-09-14 08:40

Min pc gik sort.Nu er den oppe igen.
Nu virker den fint og jeg fandt ikke ud af
hvor fejlen var.
mvh
Teas

Annuller spørgsmålet
Fra : TEAS

Dato : 21-09-14 08:42

Jeg fandt ikke ud af hvor fejlen lå.
Derfor ved jeg ikke om de gode råd virker
mvh
Teas