/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musikken i den nye axe reklame
Fra : liquid
Vist : 356 gange
300 point
Dato : 15-06-03 23:07

I den nye Axe reklame hvor der er nogle fyre der danser rundt og der bliver sunget noget med "Girls girls", hvis nogen ved hvem det er så smid en mail eller et reply.

mail: liquid@ofir.dk

Mvh. Kim Jacobsen

Kommentar
Fra : Vikingen

Dato : 12-07-03 13:25

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvilket nummer det er der bliver spillet!
Teksten er noget med : "I like to party, everybody does!"

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-07-03 08:49

Hej Kim & Vikingen

"Make Luv" med Room 5.

Kim har du fået fat i den? - Skriv lige igen.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 21-07-03 06:30

Hej liquid

Fandt du melodien?
Lad mig høre fra dig igen.

Mvh
Frank

Kommentar
Fra : Axelman

Dato : 09-08-03 19:03

Hej Vikingen og licuid

Svaret er: Musikken er af Room 5 featuring Oliver Cheatham og nummeret hedder "Make Luv" og kan købes i pladebutikkerne.
Filmen er produceret specielt til lanceringen af den nye AXE Pulse duft og blev færdig i slutningen af 2002. Den er produceret i London af reklamebureauet Bartle Bogle Hegarty og hvis du tror det er noget jeg finder på kan du selv gå ind på hjemmesiden www.easylinks.dk/~bar9/svar.html og så gå ned i bunden af siden og køre opad indtil der kommer et spørgsmål om Axe reklamen (det er ikke den der er øverst)

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 07-10-03 01:12

Nej, det er ikke Room 5. Det er ikke den samme reklame i tænker på. Den med Room 5, er hvor den kejtede fyr pludselig begynder at danse i baren, med de 2 lækre damer. Den liquid tænker på, er hvor en masse svedige mænd danser rundt i ring, og hvor teksten nogenlunde lyder sådan her: Girls girls girls tra la la la one two three.

Men kunstneren kender jeg dog ikke. Desværre.

Mvh Merrald

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 07-10-03 20:58

Det er vist ligemeget med vores hjælp nu.
Jeg tror ikke "liquid" ser vores svar. Spørgsmålet er tilbage fra juni måned.