/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
google
Fra : kivi
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 08-09-14 13:32

jeg har en ældre veninde som har en bærbar som ellers fungere godt men nu har hun fået et problem med google crome når hun logger på er forsiden så stor så kun en fjerdedel kan være på skærmen men går man ned i højre hjørne og trykker på brug google .dk så er billedet normalt som det skal være men lukker man ned og starter op igen så er problemet der igen ???

Accepteret svar
Fra : hvaderikkeibrug

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-14 13:39

Øverst i højre hjørne på Google-Crome-siden er der et ikon med tre vandrette streger. Klik på det, og der kommer en menu med flere forslag - blandt andet zoom. Indstil til 100% - eller hvad der passer bedst.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-09-14 14:25

er prøvet

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-09-14 14:53

har fundet ud det der er to steder man kan stille på det

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 08-09-14 14:53

Tak for svaret hvaderikkeibrug.