/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Tjene penge hjemmefra?
Fra : Loggi
Vist : 617 gange
320 point
Dato : 08-09-14 01:28

Er der nogen der kender en seriøs hjemmeside hvor man kan tjene på at sidde og lave et eller andet? Jeg kan spille spil i timevis, så jeg kan vel lige så godt tjene lidt penge i stedet for.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-09-14 07:53
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 320 point
Dato : 08-09-14 08:57
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-14 08:58
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-14 09:02

NB; hvis du tilmelder dig de Amerikanske sider, så får du masser af spam-mails efter et par dage, de sælger din mail adresse videre = så de tjener sikkert mere på dig end omvendt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-14 09:20

Hvis du vil bevæge dig op af sofaen, kan du også tjene penge her:
http://www.forsoegsperson.dk/

Godkendelse af svar
Fra : Loggi

Dato : 21-09-14 22:24

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-09-14 23:04

Hold da fest og ferie...

Hvad i himmelens navn har du tænkt dig? Tror du selv på alt det sludder dr skrive om at blive rig på at surfe på nettet - god fornøjelse siger jeg bare!

Du skriver lige herind igen når du er blevet rig æ' å'?