/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail går i SPAM
Fra : clou
Vist : 357 gange
200 point
Dato : 04-09-14 18:59

Sidder der nogen der kan forklare mig, hvorfor mine mails fra min Gmail konto (sat op i MS Outlook), går i TDC's Spamfilter?

Vigtigt for mig at få det ændret, da jeg ofte er ude og SKAL sende mails, kan desværre ikke sende fra min ordinære mailadresse!

Hvorfor kan man "kun" sende til max 50 ad gangen med Gmail? Jeg har 2 grupper på hhv. 134 og 119 som jeg så skal sende over 3 gange - lidt besværligt ??

Clou ??

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-09-14 21:35

Årsagen kan være at det virker mistænkeligt at du sender til så mange email konto på engang. Det kunne nemt være en stammer som misbrugte gmail. Tror bestemt også det er derfor gmail har lavet en begrænsning.

Du bør anvende en professionel nyhedsbrev / massmailer service for at kunne sende til så mange på engang. + undgå det bliver markeret som spam.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-09-14 21:38

Hvad hvis du sender din gmail via webmail.

www.google.dk
Login med din mail.adresse og tilhørende password
Kan du sende den vej.

Annuller spørgsmålet
Fra : clou

Dato : 22-11-14 18:07

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar og annullerer derfor!

Clou