/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
OCR software.
Fra : spimmer
Vist : 444 gange
500 point
Dato : 01-09-14 17:02

Hej.
Jeg har en Brother DCP-J15W All-in-one Printer. Jeg har lagt al den vedlagte software ind. Når jeg vil scanne et dokument ind i PDF format, får jeg besleden, at jeg ikke har nogen OCR driver. Hvad gør jeg?
spimmer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-09-14 19:09

Henter en OCR scanner ELLER vælger at gemme i andet format = uden OCR scanning først.
NB, har selv en ældre Brother 3/1 og de kan godt brokke sig noget så grundigt, min gør.
Gå i kontrolpanel og vælg type dokument du vil gemme som - eller hent Cute Pdf scanner? kan måske af hjælpe dit problem.
Problemet ligger i dine indstillinger og hvordan det skal gemmes - i programmets software.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 02-09-14 11:43

Du skal ikke bruge OCR til at scanne til en PDF fil, kan du ikke lukke den boks som viser beskeden og gå videre med scanningen?

Godkendelse af svar
Fra : spimmer

Dato : 20-11-14 14:28

Tak for svaret o.v.n..