/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Teksten er ikke væk
Fra : jensviggo
Vist : 707 gange
100 point
Dato : 30-08-14 06:53

Den store tekst er ikke væk når jeg åbner kandu. Når jeg svroller op og ned, bliver den stående, her er hvordan den ser ud.

http://peecee.dk/upload/view/441853

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-14 11:35

Jeg ved ikke hvilken browser du bruger.

Men prøv at hente denne browser som er gratis, og kommer fra Norge, men er på dansk.
Den hedder Opera og kan hentes her.

http://www.opera.com/da

Ps. Når du vil indstille og eks. sætte den til, at starte på en bestemt side - skal du klikke oppe på den lille røde Opera logo

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 30-08-14 11:39

Prøv at trykke Ctrl + F5 samtidigt!

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 100 point
Dato : 30-08-14 12:49

På min pc trykker jeg på F5 tasten - evt. en ekstra tast (fn tasten) nederst på dit tastatur, hvis din F5 tast deler tast med endnu en funktion!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-08-14 14:40

Nulstil din Chrome browser

Hvis du har haft tilføjelser installeret skal de aktiveres igen, og startside skal angives hvis du har haft din "egen"

Klik på de 3 vandrette streger oppe til højre,
peg på Indstillinger og klik så siden åbner,
i bunden af Indstillingssiden klikker du på Vis avancerede indstillinger...,
så finder du nederst på siden Nulstil browserindstillinger og klikker der.

Nulstilling af dine browserindstillinger vil påvirke indstillingerne nedenfor:

•Standardsøgemaskinen og gemte søgemaskiner nulstilles til deres oprindelige standardindstillinger.
•Knappen Startside skjules, og den webadresse, som du tidligere har indstillet, fjernes.
•Standard opstartsfanerne ryddes. Browseren vil vise en ny fane, når du starter, eller fortsætte, hvor du slap, hvis du er på en Chromebook.
•Siden Ny fane vil være tom, medmindre du har en version af Chrome med en udvidelse, der styrer det. I dette tilfælde bevares din side muligvis.
•Fastgjorte faner frigøres.
•Indholdsindstillingerne ryddes og nulstilles til deres standard installationsindstillinger.
•Cookies og websitedata ryddes.
•Udvidelser og temaer deaktiveres.
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=da

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 31-08-14 07:53

Inden jeg foretager mig noget, vil jeg lige sige, at det kun er når kanu åbnes første gang. Hvis jeg lukker ned for kandu og åbner igen er der ingenting.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-08-14 14:39

For mig ser det ud som kodningen af reklamen/siden ikke virker og giver dig teksten.
Havde det været din browser, ville det sikkert være der hele tiden, har du en popup blokker, kan det også være den der fejler.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 31-08-14 18:22

Bruger google chrome

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-08-14 18:27
Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 05-09-14 16:59

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 05-09-14 18:55

Velbekomme @jensviggo ??