/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Instrumentkareoke-app / Mix selv?
Fra : klemme2006
Vist : 237 gange
100 point
Dato : 28-08-14 23:07

Jeg har set nedenstående superfede ting. Desvære kan man ikke købe nummeret med muligheden for at tænde og slukke sporene, men kun vælge hvad man vil have med en gang for alle og så bestille en mp3fil med de valgte instrumenter.

Hvor finder jeg hele numre, hvor jeg kan tænde/slukke/(skrue og ned) for de forskellige instrumenter, enten som streaming eller bedre endnu til download?

Prisen er ikke afgørende, det skal bare virke og være nyere pop.

http://www.karaoke-version.com/custombackingtrack/katy-perry/last-friday-night-t-g-i-f.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-08-14 07:55

Citat
Desvære kan man ikke købe nummeret med muligheden for at tænde og slukke sporene,

Du kan da hente dem ubegrænset.
Citat
•Can I modify my MP3 custom accompaniment track after purchasing my order?
Absolutely! Once you've purchased a song, all subsequent mixes are unlimited and free. You can modify all of the custom accompaniment tracks, including ones you purchased months ago. All the files you've already bought are available in "My files."

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-08-14 11:18

Tvivler på du kan finde den slags musik på nettet, det er vist 'Mastertape' det drejer sig om, og de ligger ikke løst på nettet.