/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke åbne link i Mozilla
Fra : popper
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 27-08-14 16:46

Hvad kan der være sket ? Nu kan jeg pludselig ikke åbne de link der følger med posten i min mozilla...Kan ej heller framelde mere post fra en afsender

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-08-14 18:23

Mallwarebytes.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-14 00:58

Mozilla er flere programmer, hvilken en af dem har du problemer med?
Hvis det er Firefox så er den måske ikke sat som standard browser

Kommentar
Fra : popper

Dato : 28-08-14 06:41

Det er thunderbird der er problemer med

Kommentar
Fra : popper

Dato : 28-08-14 12:57

Ja det er det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-14 19:11

Du skal have valgt TB som standard mailprogram, hvis du ikke har menulinjen vist så tast ALT
klik så på Funktioner, Indstillinger, punktet Avanceret, fanen Generelt,
under Systemintegration kan du tjekke om det er sat som standard mailprogram.

Hvis ikke så gør du det og prøver så om det virker!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-14 19:15

Fandt lige dette

Angiv Thunderbird som standardprogram til mails
https://support.mozilla.org/da/kb/angiv-thunderbird-som-standardprogram-til-mails

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 31-08-14 09:01

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-08-14 10:46

velbekomme