/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gps og offline maps!
Fra : amoroh
Vist : 269 gange
500 point
Dato : 26-08-14 00:47

Hej, er der nogen som kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan kan jeg bruge min GPS navigation på min HTC incredible s 3g med offline google maps?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 26-08-14 00:55

Der er en guide her:
http://www.cnet.com/how-to/how-to-use-google-maps-offline-on-ios-android/

Hvis det ikke virker kan det være fordi du skal have opdateret google maps til seneste version.

Kommentar
Fra : amoroh

Dato : 26-08-14 02:00

Tak fun 2! denne del kender jeg, men hvordan bruger jeg GPS navigation med de offline maps?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 26-08-14 02:04

Hvis du har gemt nogle maps, som anvist på siden, kan du vel bare bruge dem som du ville, hvis du var online. Dvs. den bruger dine gemte maps, hvis den ikke kan hente dem online.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-08-14 09:44

Husk at Google maps ikke kan bruge større områder som offline map, fx så er Fyn for stort et område.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-08-14 14:53

Hvoror ikke bruge dette, skal ikke på nettet og er gratis
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.navfree.android.OSM.ALL&hl=da