/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Hul i bøgefiner bordplade på ca 3 cm.
Fra : bimmer123mor
Vist : 560 gange
20 point
Dato : 23-08-14 19:04

Vi har et gamle bordplade som er ca 65 år gamle. Bordpladen er af bøgefiner, som desværre er slidt igennem. Området ca 3 cm. Hvordan kan vi udbedre skaden ?

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 20 point
Dato : 23-08-14 19:10

Du skal tage af det gamle finer,og lægge på et nyt lag finer.Det er job for specialist, så hvis du ikke ved hvordan, så ville jeg fået en der ved hvad han gør til at lave det.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : bimmer123mor

Dato : 23-08-14 19:36

Tak for svaret alimak.