/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nøglekort
Fra : sigfrid
Vist : 409 gange
200 point
Dato : 21-08-14 15:30

Jeg har en kammerat som skal have lavet e-post,vi kommer hele vejen ,men når vi skal ind kode nøgle kortet vil den kun tage bruger id og adgangs kode,men ikke nummeret til nøglekortet den er god nok til banken.Kan den være låst på nogen måde så den kun kan bruges til banken.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 21-08-14 16:24

Ja

Ammitz

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-08-14 16:38

Læs om nøglekort her:

Lyder lidt mærkeligt hvis kortet kun kan bruges til banken...

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 21-08-14 17:34

Sådan er det også for mig, - et til én bank min virksomhed, - et til en anden bank + privat E-post, - og et til E-post virksomheden.
Ammitz

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-08-14 02:50

>>Ammitz

Tjaeh, jeg har hørt at det er ret besværligt for virksomheder da der skal flere nøglekort til grundet rettigheder........men vel også sikkerhed idet der omgående skal lukkes for en medarbejder som er blevet fyret.
Jeg fik vandskadet mit kort og bestilte nyt, men af sikkerhedsgrunde spærrede Nets det brugte så jeg måtte vente til det nye kom hvilket, man skal jo anføre i en rulleboks grunden til bestilling.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-08-14 07:42

prøv at gå ind på nemid og se om det er vinget af til at andre steder en bank

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 200 point
Dato : 22-08-14 08:02

Brugen skal simpelthen udvides.

https://www.nemid.nu/dk-da/privat/her_kan_du_bestille/brug_nemid_fra_din_bank/

Jeg havde nu ingen problemer idet jeg brugte EBoks i forvejen, har gjort det lige fra starten.

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 22-08-14 08:23

Tak for svaret LuffeA.
Vi prøver at ringe til banken på mandag.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-08-14 08:32

Selv tak.

Men prøv at nærlæs mit link, der står flere muligheder, mon ikke at man kan klare det online.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 22-08-14 08:33

du kan selv logge ind på nemid og rette det