/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ikke registreret på netværket skriver
Fra : jensviggo
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 21-08-14 09:33

den til mig, hvad mon det betyder, kan ikke ringe skrive, intet. Mobil galaxy fame

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-08-14 09:38

Prøv at genstarte telefonen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-08-14 10:05

Hvis en genstart ikke hjælper så skal du har checket dit sim-kort.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-14 10:21

burde nok have oplyst, men det er et helt nyt sim kort fra telmore, det er et micro/alm, men jeg prøvede at sætte det i den gamle telefon samsung, men det ser ud som om de gulbelagte områder ikke har samme facon, Jeg skal bruge micro kortet til iphone 4,

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 100 point
Dato : 21-08-14 10:55

Citat
burde nok have oplyst, men det er et helt nyt sim kort fra telmore, det er et micro/alm, men jeg prøvede at sætte det i den gamle telefon samsung, men det ser ud som om de gulbelagte områder ikke har samme facon, Jeg skal bruge micro kortet til iphone 4,

Så skal du nok liiiiige tale med Telmore i stedet for...

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 05-09-14 17:02

Tak for svaret poten.