/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
tablet beder om kode
Fra : mazda929
Vist : 547 gange
200 point
Dato : 20-08-14 23:07

hej
jeg har købt en medion (lenovo) lifetab e10320 i aldi og har nu fået et problem. problemet opstod da jeg skulle finde et antivirus program til maskinen i stedet for det kaspersky som var udløbet. da jeg havde downloaded appen og installeret den, gik maskinen amok og slukkede, da jeg endelig fik den i gang ville den have en kode og den kender jeg ikke. jeg har prøvet med fire x 0 og 1234 og hvad jeg ellers kunne finde på. så nogen foreslag? det ligner en konflikt mellem to antivirus programmer.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-08-14 11:30

du kan også have fået noget snavs med den "antivirus" du har installeret for nylig. se i brugsanvisningen om der er en vej til at genetablere fabriksindstillingen.

Kommentar
Fra : mazda929

Dato : 21-08-14 17:24

det tror jeg ikke, da programmet var testet for virus

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 21-08-14 18:15

Hvad er det for et program?
Det går ikke med 2 antivirus aktiv på engang.

Kommentar
Fra : mazda929

Dato : 21-08-14 18:49

det lignede avg, 4 farvede firkanter. kaspersky var inaktiv

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-08-14 22:30

Ved ikke om dette kan bruges:
https://www.youtube.com/watch?v=zbonFrhJVJk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-08-14 22:33

Ellers står det vel også i din manual, hvordan man ´resetter´ den til fabriks indstilling.

Kommentar
Fra : mazda929

Dato : 22-08-14 16:08

det er ikke den model som der vises på youtube og nej der står intet i manualen

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 22-08-14 17:47

Hvordan kan jeg nulstille tablet pc’en til fabriksindstillingen?
? Tryk på Indstillinger > Sikkerhedskopiering og nulstil
> Gendannelse af fabriksdata i hovedmenuen
for at nulstille systemet til fabrikstilstanden.
Pas på: Alle dine gemte data slettes!
Bemærk: Det er kun muligt at nulstille til fabriksindstillingerne
fra ejerens brugerkonto.

Dette er Medion's beskrivelse på hvordan det skal gøres ifølge manualen.

Annuller spørgsmålet
Fra : mazda929

Dato : 25-08-14 01:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
jeg vil nu skille tabletten ad, pille batteriet ud for at se om den glemmer alt, hvorefter at den måske kan starte op igen