/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Lilly Petrine Gensigne Larse
Fra : 2601
Vist : 572 gange
500 point
Dato : 20-08-14 12:01

Jeg har en pige der er født 11 apr 1909 i Doktorparken 102, Sct Knud Sogn, Odense Herred, Odense Amt. Da Lilly Petrine Gensigne Larsen bliver gift den 18 jun 1935 i Østrup Kirke, Østrup sogn i Lunde herred, Odense amt, står der " Datter af ugifte Jensine Oline Larsen og plejedatter af Husejer
Jens Hansen og Hustru Mette Johansen f. Jakobsen af Torsø, Krogsbølle Sogn."

Jeg har søgt i Ft. 1916 Krogsbølle Sogn samt i Kirkebog for Krogsbølle Sogn for at finde hende, uden resutat. Der står også i vielsen "Pige, Ungpige i hjemmet Lilly Petrine Gensigne Larsen " så i 1935 var hun der.

Nogle der ved hvor hun kan være blevet konfirmeret??

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : senta

Dato : 20-08-14 13:58

du har vel set tilføjelsen helt ude til højre i Sct Knud Sogn, Odense Herred, under fødte ?
senta

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 20-08-14 14:04

Til senta

Ja den fra Esbjerg KB.

Med venlig hilsen.

Accepteret svar
Fra : senta

Modtaget 500 point
Dato : 20-08-14 22:17

dda 1925
Samtlige personer i husstanden

Odense, Lunde, Østrup, Daugstrup, 5a, 8, FT-1925, D6285
Navn:    Alder:    Civilstand:       Stilling i husstanden:       Erhverv:       Fødested:
Jens Marius Knudsen    2/12 1876    G    Husfader    Gaardejer    Norup, Odense
Hansigne Marie Knudsen    28/2 1882    G    Husmoder       Norup, Odense
Anna Kirstine Knudsen    29/5 1912    U    Barn       Østrup, Odense
Lilly Gussigne Petrine Hansen    11/4 1909    U    Tyende       Odense
Richard Antonius Ingeman Andersen    11/11 1909    U    Tyende       Norup, Odense
Knud Peter Knudsen    20/3 1910    U    Barn       Østrup, Odense

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 21-08-14 04:47

Til Senta.

Må jeg sige dig mange tak for denne FT. Desværre så siger den jo ikke hvor hun bliver konfimeret.

Men hvis du ikke kan finde hvor hun er som barn gud ved om nogen så kan.

Med venlig hilsen.

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 21-08-14 16:39

Tak for svaret senta.

Vi kommer nok ikke vidre.

Mange gange tak for din hjælp.

Med venlig hilsen.