/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
advarsel!! Pas på VVS Søøberg
Fra : lillelyst
Vist : 541 gange
50 point
Dato : 15-08-14 10:58

Dette indlæg blot for at advare andre brugere hvad I risikerer at komme til at opleve hvis man kontakte dette firma: https://www.trustpilot.dk/review/www.soeberg.dk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 15-08-14 12:04

Måske interessant og hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 15-08-14 12:11

Ja det er da interessant og spørgsmålet kunne passende lyde om I evt. ville have givet dem en forlænget tidsfrist?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 16-08-14 13:20

Jeg siger tak for advarslen og deres karakter på trustpilot fortæller hvorfor man skal holde sig fra dem.
Tak lillelyst

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 17-08-14 12:56

Tak for svaret bentjuul. Ja det vil sikkert være en god idè hvis ikke man vil udsættes for sådan engang useriøs behandling.