/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvorfor får jeg tom side links henvisnin
Fra : Vagn100
Vist : 220 gange
50 point
Dato : 14-08-14 22:15

K

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-08-14 22:17

Øøøøøøøøøøøøøøøhhhhhh

Forklar "lidt" mere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-14 22:30

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-08-14 22:55

Sikkert fordi du annullerer alle dine spørgsmål...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   0
- Annullerede   3
- Slettede   0
Ialt   4

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-08-14 08:48

Fordi du beskriver problemet dårligt!

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 15-08-14 10:24

Det gør jeg også og ingen har kunnet forklare hvorfor
se: http://www.kandu.dk/Spg168192.aspx

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-08-14 12:54

Ingen problemer her hos mig. Alt ser normalt ud. Har du et filter på der fjerner links i mails?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-14 07:19

Tomme emails kan skyldes 2 ting:

1.) Fejldirigeret SPAM, Visse SPAM sendere benytter en 'falsk' header for at foregive at være en anden afsender. Feks. Kandu.dk, DR.dk, TV2,dk, Politi.dk og lign. Hvis du pga. en fejl hos 'afsenderen' kun får tilsendt mailens header? ...så er mailen 'tom'.

2.) Mallware/Spyware: De/den tomme mail er et resultat af et program har snuset i din adresseliste og/eller indbakke og her har 'høstet' f.eks. navnet kandu.dk. For at teste om den inficerede pc har en aktiv email-adresse sendes en mail ..ofte fra dig selv med det 'falske' navn og den tomme header. Hvis du klikker på en sådan 'tom' mail, så ved programmet besked om den aktive email-adresse og kan derefter benytte din email-adresse til udsendelse af mere SPAM, malware og lign. skidt, i det der kaldes et bot-net.

I begge tilfælde lader det til, at din pc er inficeret. Foretag en Complete scan med:

SuperAntiSpyware: http://www.superantispyware.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-14 07:26

...eller også er det et problem som er relateret til registreringsdatabasen. Dvs. en 'nøgle' i udu.

1.) Slet midlertidlige internet filer og cookies.

2.) Kør så en register scan og slet de fundne nøgler med Ccleaner: http://www.piriform.com/ccleaner/download

3.) Genstart.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-14 07:37

Grundet de sparsomme informationer i dette spørgsmål, misforstår jeg måske?

Hvis det er selve linket til kandu.dk i mailen som giver resultatet: Tom side ..når der klikkes på det?
Så prøv at kopiere linket (højreklik på det og vælg i menuen: Kopier linkadresse). Åbn et nyt browservindue og indsæt linket i adresselinjen. Giver det så stadig en tom side?

Uanset om du får vist den rette side eller ej, så følg mit råd om at slette midlertidige internet filer og cookies, samt omtalte oprydning med Ccleaner og genstart pc'en.

</MOLOKYLE>