/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Nero 2014 Platinum Update Disc
Fra : susss
Vist : 253 gange
300 point
Dato : 14-08-14 18:10

Er der nogen som ved hvad man bruger dette til ? er det kun til at brænde musik ned på via dem ? og hvordan man installere dvd en ? er også mit spørgsmål

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 14-08-14 18:20

I og med det er en UPDATE disk, må det jo kræve, at du i forvejen har en Nero platinium installeret.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 14-08-14 22:07

ja jeg har den installeret en ældre udgave..også kom den frem at man kunne købe dette ved siden af..bagefter tænkte jeg om det overhovedet havde været nødvendigt og nu er alt jo på engelsk ..kan godt engelsk men ville være rart hvis det havde stået på dansk den beder om serie nr som man skal finde under start også skal man skrive et navn hvor ved at serienr skulle findes der et sted..må prøve i morgen..virker lidt besværligt..kender det med programmer som kan tage en hel dag med alle mulige problemer.men hvem ved måske går det godt alligevel..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-08-14 22:16

Jeg bruger Nero til at vise film fra mit filmkamera.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 15-08-14 12:22

Er det den nye version 2014 ? man betaler for ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-08-14 12:08

Ja jeg købte den nye Nero. Mit kamera var åbenbart så gammelt at der var problemer med at få billederne ind på computeren. Nu klarer Nero det hele og jeg kan se alle de filmklip jeg har optaget. Også alle de tidligere.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 16-08-14 15:22

Har jo så fundet ud af ...at det er den update jeg har købt er til Nero 2014 så den skal jeg jo først købe da den version jeg har er alt for gammel til update..så det var lidt for dumt...så måske har jeg spildt mine penge..kan slet ikke bruge den update før jeg køber nero 2014 til 200 kr ca....Hvad kan programmet ellers ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-08-14 17:22

Jeg gav 500 kr for Nero, så du får den billigere fordi du allerede har købt en udgave.

Jeg har ikke brugt Nero endnu, men den gamle jeg havde brugte jeg til at brænde backup af mine dokumenter og billeder på en CD. Kopierede musik CD. Kopierede andre CD.

Men den nye 2014 den har mange funktioner. Og jeg ser frem til at lege med den.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-08-14 19:13

Har kigget lidt +på Nero 2014, jeg kan også lave fotomapper, kort og kalendere.

Og jeg kigger videre når vi har spist.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 16-08-14 19:38

Ok så er der jo flere muligheder end lige så...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 16-08-14 19:40

http://www.nero.com/eng/products/nero-platinum/upgrade-to-nero-platinum.php Her fandt jeg den til 200 kr mener ikke jeg betalte for min version for det er mange år siden at jeg hentede den ned..

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 17-08-14 09:27

de 199 er kun hvis du pt. har 2014 (ikke platinum)
har du en 2012 version får du 50%
alt derunder giver de 30%, ja selv det du har installeret deres TRIAL giver de 30% på

Kommentar
Fra : susss

Dato : 17-08-14 11:16

Nå ok så var de penge vist spild for jeg vil ikke købe et af de dyre har ikke noget at bruge det til desværre...øv..

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-08-14 11:22

Jeg brænder kopi af nogle af mine CD'er så jeg har en kopi til at høre i bilen.