/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
misssed ikon
Fra : Dieter
Vist : 281 gange
50 point
Dato : 14-08-14 10:38

Jeg har på min skærm haft en ikon der når den bliver åbnet viser alle partitioner.
Den er forsvundet. Hvordan kan jeg genskabe den ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-14 10:45

Gå til START/ Computer = vis på skrivebord

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-14 10:46

Citat
Gå til START/ Computer = vis på skrivebord

Gå til START/ Højreklik på Computer = vis på skrivebord

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 14-08-14 10:55

Sorry, Hvordan får jeg fat i "start" ?
Kan ikke se den !!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-08-14 10:59

Der hvor ALLE prgrammer ligger = nederste venstre hjørne på skærmen

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 14-08-14 16:32

OK, MEN DET ER JO NETOP PROBLEMET AT DEN ikke ER DER. For øvrigt plejer den at ligge i venstre side.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 14-08-14 16:35

Hvis jeg kunne få din E-mail adresse kunne jeg sende et printcreen af skærmen til dig.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 14-08-14 16:58

Wintasten+e
Så åbner denne computer med alle drevene (partioner)
Gør vinduet lidt mindre (klik på firkanten ved siden af lukke krydset)
Flyt vinduet så du kan se skrivebordet
Hold venstre museknap nede på ikonet "computerskærmen" oppe på adresselinjen.
Træk så ikonet ud på skrivebordet.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 14-08-14 17:20

Tak for svaret Eyvind.
Du er sandelig en ven. En der ved hvordan man løser problemer !!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-14 17:24

Nåe ja - nogle problemer.......................hvis de er nemme.