/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
acer google crome
Fra : Preb0232
Vist : 218 gange
300 point
Dato : 12-08-14 19:27

nogen der kender noget til styresystemet crome os, kan man bruge NemId på dette og er der mulighed for at bruge exetern skærm.
har set på Acer Chromebook CB5 13.3" HD

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-08-14 19:40

denne har HDMI https://www.komplett.dk/acer-chromebook-cb5-133-hd/818240#!tab:extra så der må kunne tilsluttes en ekstern skærm.

NemID er straks et andet spørgsmål somdu må stille sælger eller NemID

Kommentar
Fra : Preb0232

Dato : 12-08-14 20:44

har set den fra komplett men mente om den kan gå på VGA

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-14 22:21

Danske Bank bruger ikke Java mere, fra i dag.
Der kan logges på som sædvanlig.
Men om der findes Java til Crome os ved jeg ikke.

Som jeg ser det i henvisningen fra bentjuul er der ikke tilslutning til ekstra computerskærm med mindre det er en skærm med HDMI tilslutning. Jeg kan ikke finde nogen VGA tilslutning.