/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
REKLAMEHELVEDE
Fra : BarsKill
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 11-08-14 10:52

Er der nogen der ved om man kan komme ud af Googles reklamehelvede - og fortsat bruge Google Crome?
Jeg bliver ofte "låst" når jeg forsøger at komme ind på en hjemmeside - og jeg er næsten sikker på at "Sweetpage" ligger i baggrunden og tager al kraft ud af min netforbindelse - som ellers er en god, hurtig ADSL

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-08-14 11:14

Reklamer kan blokeres med browsertilføjelsen Ad-Block +
https://adblockplus.org/
måske har du fået noget skidt ind på computeren og så kan reklame blokkeren ikke alene forhindre de uønskede popops, rens computeren med Malwarebytes Antimalware, den gratis version er lige så god til at finde og fjerne malware som købeversionen
http://www.malwarebytes.org/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-08-14 11:16

Sweetpage er malware.

Prøv med Malwarebytes:
https://www.malwarebytes.org/downloads/

Samt Superantispyware.....vælg Complete Scan.
http://www.superantispyware.com/superantispywarefreevspro.html

Accepteret svar
Fra : Oldboston

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-14 12:36

superantispyware, som luffe foreslår, er nok den mest effektive overhovedet. jeg har haft mit pc inficeret af reklamer i længere tid, og prøvede flere forskellige gratis løsninger, men valgte til sidst at købe pro-versionen af superantispyware. jeg må sige, at den er enormt effektiv. men når man en gang har været inficeret, er det som om man skal vær epå vagt hele tiden. derfor strater jeg min superantispyware op automatisk ved hver start, og den finder sm regel mellem 1 og 5 trusler hver gang, som den så fjerner. glemmer jeg denne procedure, er der måske 10 trusler næste dag. held og lykke med at komme ud af reklamehelvedet, for det har du sandelig ret i at kalde det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-08-14 13:49

Citat
superantispyware, som luffe foreslår, er nok den mest effektive overhovedet

Jeps, og den virker fuldt ud i prøveversionen og kan også fjerne lidt virus når man tager den dybe scanning, real time beskyttelsen stopper dog efter en måned......lidt penge skal de jo have for det gode arbejde.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-14 21:58

(hr)LuffeA & Oldboston her ret:
Du vil blive forbavset over, hvor meget 'snavs' ..du ikke trode du havde !!!
http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE

Når du har inatalleret programmet ..så kør en "Complete scan". Undervejs får du nemlig mulighed for at fjerne henvisninger searce- og tool-bar's du ikke anede du havde liggende skjult ..eller som du 'troede' du allerede havde afinstalleret og slettet!

Efter en scan, så tjek lige for 'efterladenskaber' med Ccleaner:

http://www.piriform.com/ccleaner/download

..for en 'sikkerheds' skyld
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : BarsKill

Dato : 12-08-14 11:14

Tak for svaret Oldboston.
Jeg har tidligere prøvet med superantispy - men har nu efter anbefaling fra en norsk hjemmeside der går direkte på sweetpage - købt spyhunter 4.
Jeg skulle hilse og sige at jeg havde MEGET mere skidt liggende end jeg anede
Men Spyhunter har ryttet helt op - og nu kan jeg bruge Google igen
Tak for hjælpen alle!
KH Karsten