/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
skitse til photoshop
Fra : Broderpivert
Vist : 449 gange
200 point
Dato : 30-07-14 12:24

Hej alle sammen.
Jeg står og skal bruge en skitse til Photoshop med wanted på, altså cowboy tema
Det skal være sådan jeg selv kan redigere i det. Evt sætte et billed ind af en person eller skrive noget andet end det der står på skitsen. Hvor finder jeg sådan en henne gratis? og skal man bar åbne den i Photoshop og så køre det derud a.?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-14 12:34
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-14 12:36

Husk at lav din tekst/ billede i Sepia, så kommer det bedre til at passe.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-14 12:38

NB, kan du ikke hente de viste billeder ned, så brug Print Screen

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-07-14 12:42
Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 30-07-14 12:52

Hmm skal man hente det program du har linket til og sætte billedet ind der eller?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-07-14 13:24

Citat
Hmm skal man hente det program du har linket til og sætte billedet ind der eller?

Vær blot lige opmærksom på alt det skrammel du kan få ind samtidig når du installerer via Softtonic...

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 30-07-14 13:28

hvordan gør man nemmest hvis man vil bruge potoshop

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 30-07-14 13:48

Citat
hvordan gør man nemmest hvis man vil bruge potoshop

Du laver tekst og andet i et tomt ark, indsætter et billede og udgiver det i Farve ´tonen´ Sebia.
Hvis du vil have kanter og andre effekter så søg på Photoshop plugins/actions/filters - ikke alle virker i det enkelte programmer.
http://www.photoshopwebsite.com/photoshop-brushes/1000-frames-and-borders-photoshop-brushes-free-download/

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 30-07-14 13:54

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv