/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel
Fra : Peter1056
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 27-07-14 12:18

Hej
Har fundet og kopieret et excel regne-ark, fra en anden ukendt person, som jeg ville ændre så det passede til mit brug.
Arket er ikke låst.
Problemet er at arket kun har 90 rækker og 30 kolonner, samt
man kan ikke se ark fane-blade nederst.

Hvordan får jeg åbnet disse tin igen?
Mener at der er formler og regler der er i de usynlige celler.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 27-07-14 13:23

Det du har hentet ind, kan du jo kopiere og så efterfølgende oprette et nyt og sætte det kopierede ind - det er den måde jeg løser sådanne problemer på.

Altså markér hele arket med Ctrl + A - brug så Ctrl + C til at kopiere - luk nu Excel ned - Åbn Excel fra ny - brug så Ctrl + V til at indsætte det du kopierede.

Håber det virker for dig!

Clou

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 27-07-14 13:45

Hej Clou

Korrekt, på den måde får jeg ark-faneblade frem, men jeg får kun de kopierede rækker og kolonder.
dvs. feks. 90 rækker og 30 kolonder.

Der må være en nemmere måde at få åbnet det "orginale" ark på

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-07-14 19:40

Et gæt! CTRL+A (marker alt), find funktionen (vis skjulte), eller bare (vis), husker ikke præcis hvad det hedder.

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 27-07-14 20:30

Hej alle

Har fundet det

Kolonder og række: fandt jeg under startside-formater-synlighed-

Faneblade: fandt jeg under excel indstillinger - avanceret - visningsindstillinger for dette excel ark, her manglede der et flugeben ud for - vis ark faneblade

Tak for indsatsen og forsat god sommer

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-14 00:04

Hej! Tak for tilbagemeldingen! Også God sommer til dig. Læg et svar og accepter så tråden lukkes.

Godkendelse af svar
Fra : Peter1056

Dato : 28-07-14 14:37

Tak for svaret Brassovitski.

Har fundet det

Kolonder og række: fandt jeg under startside-formater-synlighed-

Faneblade: fandt jeg under excel indstillinger - avanceret - visningsindstillinger for dette excel ark, her manglede der et flugeben ud for - vis ark faneblade

Tak for indsatsen og forsat god sommer