/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
error
Fra : peter1215
Vist : 266 gange
300 point
Dato : 21-07-14 11:38

Kan ikke installer java, Få en fejlmelding error 25025
Hvordan retter jeg den fejl ???

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-07-14 14:25

Jeg synes de sidste udgaver af java, er noget bøvl at opdatere. Jeg har et hold ældre mennesker som jeg skal forsøge at hjælpe med disse ting. Jeg forstår godt de har problemer.
Men du skriver intet om det er win 7 eller win 8. Jeg synes det er blevet endnu mere bøvlet i win 8.
fejl 25025 betyder at du har forsøgt at installere java og der hænger en installation der ikke er færdig.
Du går nu det at du går i Kontrolpanelet finder alle programmerne. her fjerner du alle gamle java installationer. Genstarter din PC og ser at alt ser fornuftigt ud. finder javas hjemmeside og installerer den sidste nye java, som fortiden hedder 7.65. vælg altid den originale java.com side så du ikke bliver prakket alt mulig bras på. Hilsen Steen

Kommentar
Fra : peter1215

Dato : 22-07-14 00:44

Hej Steen
Har løst problemet. Danske bank,hjemmeside har et program til at rense java fejl.hvirker 100% På xp / 7 og 8

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-07-14 09:08

Jep det virker helt fint, men hvis du tænker i de baner med ældre mennesker der ikke ved noget om PC, så går der panik i folk når de sorte skærne i DDB.s rense program dukker op. Hilsen Steen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-07-14 00:22

Også jeg har hjulpet og undervist meget ældre, og det er helt korrekt at bare skærmen ser lidt underlig ud, så kommer panikken.

Men godt du selv fandt ud af det.