/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Så et tip.
Fra : piaskov
Vist : 387 gange
500 point
Dato : 19-07-14 17:51

Hejsa.
Så et tip herinde om et program der afinstallerede alle reklamer.
Kan så ikke lige finde ud af nu hvad det hedder .
Kan i huske det ??

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 510 point
Dato : 19-07-14 18:02

Sikkert AdBlock Premium som er en udvidelse til Google - genialt program...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-07-14 18:03

Beskrivelse

Den mest populære udvidelse til Chrome, med over 15 millioner brugere! Blokerer reklamer overalt på internettet.

AdBlock for Chrome! Block all advertisements on all web pages, even Facebook, Youtube, and Hulu.

It works automatically: just click "Add to Chrome," then visit your favorite website and see the ads disappear!

Used under GPLv3 from http://en.wikipedia.org/wiki/AdBlock_(Chrome)

Version: 2.6.4.3
Opdateret: 29. mar. 2014
Størrelse: 433KB
Sprog: Bahasa Indonesia, Deutsch, English, Français, Nederlands, Türkçe, dansk, español, hrvatski, italiano, magyar, polski, português (Brasil), português (Portugal), româna, slovenský, suomi, svenska, ceština, ????????, ??????, ?????????, ???????, ??????????, ??????, ??????, ?? (??), ?? (??), ???, ???

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 19-07-14 19:30

Tak for svaret marken84.
Det var lige det jeg manglede.
Fortsat god sommer til dig.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-07-14 22:08

Tak og lige over