/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
WOOFit fra SACKit
Fra : Dieter
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 13-07-14 10:23

Har lige fået ovennævnte.
Jeg kan godt få min telefon til at virke. MEN kan ikke få FM radioen til at virke. Forstår heller ikke hvor knappen " PLAY" er !?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-07-14 11:18

"Nu er jeg for meget mand til at læse manualer, så naturligvis er det første jeg gør, at tænde min iPhones netradio, sætte telefonen på bluetooth, og vupti der er den. Det er næsten for let. Jeg starter en typisk trancet radiokanal op og så er jeg i gang med at lytte. Enkelt og superhurtigt."

http://www.gamereactor.dk/gadgets/157701/WOOFit%3A+stor+lyd+p%E5+ingen+plads/

God søndag

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-07-14 12:12

Kan det være fordi det skal aktiveres via blutooth/telefon.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 14-07-14 22:50

FM radioen virker også fint, når man sætter USB antennen til. Men igen skal man lige kigge i brugsanvisningen for at finde ud af hvordan man indstiller den. Men når det er gjort, så har man en fin lille radio.
http://www.ereviews.dk/anmeldelse-woofit/

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 15-07-14 09:41

Tak for svaret katekismus.