/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
autofuldførsel
Fra : jannicolai
Vist : 477 gange
500 point
Dato : 12-07-14 14:43

Hej en der kan hjælp mig med at slå autofuldførsel fra i google crome

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-14 15:45

hvad er det for en funktion autofuldførsel? Hvad gør den funktion?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-14 16:04

Citat
hvad er det for en funktion autofuldførsel? Hvad gør den funktion?

MON IKKE den gemmer koder og lignende, så man er fri for at skulle indtaste dem 117 gange om dagen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-14 16:05

Citat
hvad er det for en funktion autofuldførsel? Hvad gør den funktion?

Ellers kunne du jo Google det.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-07-14 16:50

Citat
Ellers kunne du jo Google det.

Det kunne jeg jo så netop ikke din tåbe!

mig-selv Skulle du ikke holde lidt igen med drikkeriet og så svare på spørgsmålet i stedet for at prøve på at være morsom?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 12-07-14 18:14

Klik på de 3 vandrette streger oppe til højre, rul ned til Indstillinger og klik der.

På fanen Indstillinger der så åbner rullr du til bunden af siden og klikker på Vis avancerede indstillinger,
find så Adgangskoder og formularer og fjern flueben i Aktivér AutoFyld for at udfylde webformularer med et enkelt klik

Genstart Chrome

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-07-14 20:15

Citat
mig-selv Skulle du ikke holde lidt igen med drikkeriet og så svare på spørgsmålet i stedet for at prøve på at være morsom

Du har dit enfoldige liv og jeg nyder mit - og hvad forskellen så énd er, det kan du vel Google dig frem til = under NYD livet.
Siden du ALTID skriver at andre ´bare' kan Google det, hvorfor kommer du så ikke med løsningen til livets gåde - eller bare svarer på spørgsmålet/ ne - det er sommetider nemt.

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 12-07-14 21:33

Tak for svaret Klaudi.Hej det virker. Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-07-14 22:27

velbekomme