/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Ip telefon ønskes
Fra : ara
Vist : 913 gange
50 point
Dato : 06-07-14 21:56

Hej.

Mine forældre har ip telefoni.

De ønsker sig en ny telefon.

kan denne her bruges til ip telefoni?

http://telecall.dk/Fastnet-telefoner/Moderne-Traadloese-Telefoner/Gigaset-C620-med-1-haandsaet.html

Kommentar
Fra : xou

Dato : 06-07-14 22:57

det er vel ikke en ip telefon men du skal bruge en adapter til at få den til at virke
denne dur til direkte ip og sikkert osse analog
http://telecall.dk/IP-Telefoner/Gigaset-IP-Telefoner/Gigaset-C610-IP-telefon.html

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-07-14 22:57

NEJ!

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 06-07-14 23:26

Jeg har den her: http://www.reevoo.com/p/panasonic-110-kx-tga110ex-extra-handset (købt i Kvickly), den fungerer fint med ip-telefoni.

Iflg. dem her bruger man en almindelig fastnet-telefon: http://mifon.dk/

Så vidt jeg husker, fik jeg oplyst, at de allerfleste fastnet-telefoner kan bruges til ip.

Send sælger en mail og spørg, om telefonen kan benyttes til ip.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-14 10:04

Det afhænger helt af hvad slags IP telefonsystem de har.
Mange har IP telefoni via deres internetudbyder. De har så hvad de kalder en 2trådløs router" ,som i virkeligheden er en kombination at et modem, en router, et accesspunkt og en IP telefoninterface.
Til sådan en tilslutter man en almindelig gammeldags analog telefon.
Hvis dert er den løsning de har kan den foreslåede trådløse telefon bruges.
Basen tilsluttes "Routeren" og telefonen indstilles som angivet i brugsanvisningen.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 07-07-14 10:12

Citat
Mange har IP telefoni via deres internetudbyder. De har så hvad de kalder en 2trådløs router" ,som i virkeligheden er en kombination at et modem, en router, et accesspunkt og en IP telefoninterface.
Til sådan en tilslutter man en almindelig gammeldags analog telefon.
Hvis dert er den løsning de har kan den foreslåede trådløse telefon bruges.
Basen tilsluttes "Routeren" og telefonen indstilles som angivet i brugsanvisningen.

Det lyder som det jeg har.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 07-07-14 10:48

Så kan du sikkert godt bruge den bærbare telefon , du har kig på.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-07-14 16:12

Jeg har 3 IP telefon systemer. 2 som adapter og en som benytter WiFi til en trådløs router.
De er alle "lagerlagt" til fordel for den almindelige telefon , hvor jeg bruger SKYP2GO, hvor jeg har tilmeldt min fastnet, og 5 mobile, som alle bruger den samme skype-konto.
Så måske skulle I nok overveje denne mulighed.

Godkendelse af svar
Fra : ara

Dato : 07-07-14 16:36

Tak for svaret transor.