/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Cigaret priser hos Calle.
Fra : vedikkealt
Vist : 549 gange
200 point
Dato : 04-07-14 23:59

Hej med jer

Jeg kender ikke cigaret priserne hos Calle i Tyskland.

Og jeg kender heller ikke cigaret priserne i Danmark ... længere

Men er der noget, at spare ved at tage de 800 pr. person = 4 kartoner med hjem, til en man kender ?

Cigaret priserne må åbenbart ikke oplyses på Calles www side....

http://www.calle.dk/?languageid=1&countryid=11¤cyid=54

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 05-07-14 00:07

Du må ikke tage noget med hjem for andre. Alt du tager med over grænsen skal være til eget brug. Jeg kender heller ikke priserne, men du kan jo prøve at maile til dem. Eller prøve at Google spørgsmålet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-07-14 02:47

Jeg kender nogen der får andre til at købe rulletobak for dem dernede, de sparer 20-25 % og lidt mere på papiret.

Citat
Du må ikke tage noget med hjem for andre. Alt du tager med over grænsen skal være til eget brug.

Min svoger tager som regel 10-15 rammer med hjem, mix af øl og vand og så lidt vin, det er også til udeboende familie.
Så små portioner siger de aldrig noget til når de standser folk.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 05-07-14 13:14

Du sparer ikke noget ved at tage cigaretter med hjem, hold dig til vin, øl og vand,
men du kan også spare på fødevarer, smør ost og kød, kun 7 % moms,
her vil jeg nu vælge City frem for Calle, nu også Fleggaard.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-07-14 13:43

Citat
her vil jeg nu vælge City frem for Calle, nu også Fleggaard.

Flere kører 20 km længere ind i landet og besøger en lokal Lidl som jo ikke scorer på "turisterne" når det gælder dagligvarer.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 200 point
Dato : 05-07-14 14:33

Der ligger mindst en Lidl, lige efter Calle i Flensborg,
langt før City der har større udvalg og bedre varer, så glem de 20 kilometer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-14 15:10

Ved du hvad cigaretterne koster i andre lande? Ellers kan du her få et hurtigt overblik over priserne i Europa.

Der er ikke den store forskel, hvis der er nogen, på køb af cigaretter i Danmark/Tyskland

http://www.dagens.dk/forbrug/se-grafik-det-koster-cigaretterne-i-europa

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 08-07-14 23:21

Tak for svaret svendgiversen.

Vi var ovre grænsen ved Sæd ... lige under Tønder.

Her kørte vi til Süderlügum, ikke langt fra grænsen var der Calle - Fleggård - Lidl - Sky, og så var de ved at bygge en kæmpe Fakta, lige i område.

Men det er jo som herhjemme, for at få os rundt i alle forretninger, de har alle forskellige gode tilbud, på det der lige interesserer en, så vil man spare mest muligt, så skal man tydeligvis ikke købe alt i en grænsebutik.

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-07-14 10:05

Selv tak,
da vi bor i Egernsund tæt ved Kruså hndler vi mest i Flensborg,
men ja, der er også grænsebutikker længere vest på.

Det sker også at vi handler i Litl her i Sønderborg...