/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8 og HBO Nordic
Fra : efaldk
Vist : 301 gange
100 point
Dato : 04-07-14 10:37

Har netop tegnet et prøveabonnement på HBO Nordic. Er godt tilfreds med udbudet af serier, og overvejer at tegne et rigtigt abonnement, når prøveperioden udløber.
Jeg har bare et problem - eller det vil sige, når jeg streamer på min laptop, som har Windows 7, er der ingen problemer. Det er der der imod på min pc, som har Windows 8, her hakker det som bare pokker!
På HBO's hjemmeside gør de opmærksom på, at der er problemer med W8, og at de arbejder på sagen (gad vide hvor længe de har gjort det?).
Der er ingen muligheder for at ændre de tekniske indstillinger på HBO, bortset fra at man kan fravælge HD. Hvis jeg gør det hjælper det lidt, men ikke meget.
Min PC er helt ny og helt opdateret, og sig ikke at jeg skal droppe den, for den har større skærm og giver mig større valgfrihed, da jeg er nødt til at forbinde laptoppen med mit tv, ellers er skærmen for lille.
Hvis ikke jeg finder en løsning, må jeg droppe HBO, men jeg håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-07-14 11:06

Citat
Hvis ikke jeg finder en løsning, må jeg droppe HBO, men jeg håber nogen kan hjælpe.

Hvis ikke udbyderen HBO Nordic kan hjælpe - hvem skulle så ellers?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-07-14 12:13

Prøv lige at kigge i computerens enhedshåndtering.
( højreklik nede i venstre hjørne og vælg enhedshåndtering)
Så kig efter gule anmærkninger og om det er den rigtige driver til skærm og skærmkort)
Hos producenten kan du måske hente en fin ny driver.